Söndag

Leeeediiiiig !
Och självklart är det dåligt väder idag.
Igår spöregnade det när vi skulle hem. Så de få metrarna vi var tvugna att springa till bussen hann vi bli dyngsura på. Hade vi bara väntat några minuter till så hade vi inte blivit lika blöta. Vi lyckades välja att springa när det var som värst. Men vårat sätt var ju det roligaste i alla fall.

Idag hade vi planerat att gå till Side. Vet inte hur roligt det är att göra när vädret är så här. Fast det regnar ju inte just nu i alla fall. Så vi får väl se hur det blir. Måste väl gå och käka någonstans snart.

Mors dag idag också. Men jag har inte min mor i närheten. Men snart är hon här, bara två veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller så är de tre veckor kvar tills dom kommer :p

2011-04-03 @ 16:37:57
Postat av: Evelina

Är inte morsdag i maj??

Annars missade jag den...

2011-04-04 @ 09:48:29
Postat av: Evelina

Den sista söndagen i maj är det (i Svedala iaf). Du gjorde mig orolig att jag missat den!!

2011-04-04 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback