Onsdag

Nu är det snart påsk vilket betyder att mamma snart är här! Det betyder även att det förmodligen kommer vara mer att göra här. Men jag vet inte om jag tror på det. Karell säger det i alla fall, jag vet inte.
Men Valle hotellet som vi bor p
å är tydeligen överbokat så de har tagit alla våra sängar. Haha nae det är väl inte riktigt så illa som det låter. Men de har tagit allas ben eller undergrej till sängen liksom så vi bara har en madrass kvar. Så man slutar aldrig att förvånas över vad de gör med oss och hur lite de värderar oss i "the village".


Vad har mer hänt sen sist? Det händer grejer hela tiden tycker jag. Den nya killen gör mig galen. Han kan inte göra n
ågonting rätt. Så jag vet inte riktigt hur det här ska sluta... Men förhoppningsvis så lär han sig. Den nya tjejen däremot är jätteduktig och lär sig jättefort. Så henne gillar jag. Så det finns lite hopp om framtiden. Men vi får väl se vad som händer med mig. Vet inte vad jag ska ta mig till. Alla tjatar på mig att jag måste stanna och någonstans i hjärtat skulle jag mycket väl kunna göra det för jag har ju så kul här. Men det är ju tyvärr typiskt mig att aldrig kunna stanna på ett ställe. Så jag vet inte, är det dags att dra vidare?

Men mamma kommer p
å fredag. Då får hon ta och reda ut ett och annat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback