Söndag

Idag har jag varit ledig. Det har fakitkst varit jätteskönt. Jag har varit ensam hemma hela dagen och bara slappat och kollat på film. Alla andra jobbar ju idag så de ska ju snart iväg igen. Men jag tänkte gå och köpa tvättmedel för att börja städa och fixa lite. Eftersom jag har slappat hela dagen så har jag en del energi nu.

Ikväll någon gång ska tydligen våran chef komma hit. Det ska bli kul att få träffa honom. Får se om det blir lite förändringar här då kanske. Vi borde ju få lite mer nytt folk också eftersom vi har två stycken som slutar och en som går på semester nu. Så vi får väl se hur det blir med det.

Igår var vi ute i Puerto rico igen. Det var kul. Träffde mycket nytt folk. Vi var ute där i fredags också. Det var också jättekul och vi träffade även några utav våra gäster från hotellet. Riktigt trevliga.

Annars så är allt fortfarande bra. Jag jobbar på som vanligt, lär mig fler shower hela tiden och försöker underhåalla mig själv bäst jag kan. Ibland blir det lite långsamt när det inte är så många barn men det kan vara skönt också. Inte så många att hålla reda på liksom.

Nej men nu ska jag nu börja dra mig tillbaka. Först köpa tvättmedel och sen hem och städa. Det kan behövas. Fast jag tror att städerskan kommer imorgon. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback