Molly Malones

Nej men heeeeej! Det var länge sen!
Kommer knappt ihåg hur man använder en laptop. Men tog mig till en karaoke bar nu för jag tänkte ladda ner lite serier, men det tar tusen år så jag lär väl få gå hit flera gånger om jag ska lyckas få ner den där. Sen tänkte jag kolla på Playa del sol serien också eftersom jag jobbar där nu och känner inte igen en enda "kändis".
 
Men annars så har jag fått en ganska bra vardag här om man kan säga så. Jag jobbar åtta timmar om dagen sex dagar i veckan. Jobbar dagtid så jag tar mig upp om dagarna och faktiskt sover på nätterna. Går ut och festar två gånger i veckan ungefär. Så känner mig ganska normal nu faktiskt. Hälsosam kan jag nog inte säga för jag tränar inget och dricker alldeles för mycket cola. Cola har blivit min nya last. Men det är väl kanske bättre än alkohol... Allt är relativt.
Annars så bor jag ju med Johanna nu. Har eget rum för första gången på två år. Så det är riktigt skönt faktiskt. Både för mig och gamla rumskompisar kanske. Har dock ingen som kan lyssna på mig när jag pratar i sömnen. Men jag går inte i sömnen längre i alla fall. Det är ju bra det, blir så himla trött när jag gör det.
 
Jaaa, vad mer? Är inte särskilt brun längre. Har tagit mig ut till poolen kanske två gånger på två månader. Men solen är ju tydligen inte hälsosam heller så det är väl kanske bara bra.
 
Nej nu vet jag inte vad mer jag kan säga. Jobbar mest men trivs väldigt bra. Tanterna och gubbarna underhåller mig ganska bra. Igår skratta jag så att jag grät på jobbet. Kanske inte jätte proffisionellt men kul va det! Fulla gubbar är allt bra roliga! Blev uppbjuden till en gubbes rum också för att spela kort och dricka baileys. Kan ni tänka er att jag sa nej till baileys? Nej inte jag heller. Men vi är ju inte tillåtna på området efter att vi har slutat. Attans.
 
Nej då, men nu ska jag väl ta mig hem snart. Johanna slutar jobbet om en halvtimme och mitt batteri på datorn tar slut om en timme. Men hoppas att ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback