Torsdag

Jahopp. Nu är det torsdag igen och det betyder att jag är ledig. Men har dock inget att göra. Alla sover, jobbar eller är sjuka. Känns bra. Så jag tog mig ut från lägenheten till en bar med internet igen. Försöker fortfarande ladda ner lite serier men det tar tusen år. Får komma hit många gånger om jag ska få ned hela någon gång. Så nu sitter jag och kollar på Playa del sol "danspalatset" på tv3 play. Det är lite kul att se faktiskt. Känner ju igen de flesta. Innan visste jag ju inte att de hade varit med på tv men nu har jag sett många gäster på tv. Lite kul.
Men nu börjar det nog bli lite för kallt för att sitta kvar här.
 
Igår hade jag jätteroligt tillsammans med Gisela. Hon är egentligen hemma och är sjuk men vi gick ut och käka tillsammans. Så vi gick till restaurangen som Johanna jobbar på nu. Vi skämde kanske ut henne lite grann. Det är ju en "fin" restaurang och vi var kanske lite väl glada. De första bordsgrannarna vi fick valde att byta bord. Men sen fick vi nya grannar och de var hur trevliga som helst. Hoppas att de kommer och hälsar på mig på jobbet någon dag.
 
Men nu ska jag nog gå hem och se om Johanna har vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback