2011

Tänkte att det vore intressant att kolla vad jag gjorde vid samma tidpunkt för ett år sen. Det roliga är att det nästan är samma sak som sker nu. Förra året så åkte jag hem till Sverige den 1 oktober för att vara hemma en vecka för att sedan åka till Egypten. Nu är det nästan lite samma sak förutom att jag tänker åka tillbaka till samma ställe. Men jag är hemma i Sverige första veckan i oktober. Det är väl för att jag måste fira min systers födelsedag. Mm.
 
Nej men jag kommer ihåg hur den veckan var för ett år sen. Det var jättehemskt. Jag saknade Turkiet något fruktansvärt, jag undrade om jag hade gjort rätt val eller om jag skulle gjort bättre i att stanna där. Och ja, vem vet, det går väl fortfarande inte att svara på den frågan för jag lärde ju mig en hel del i Egypten, träffade massor nya människor. Men jag kommer ju aldrig gilla Egypten så mycket som Turkiet. Men det var ett val som tog mig vidare i livet i alla fall. Och det ska jag väl kanske vara tacksam för. Jag vet inte om jag kan säga att jag trivs där jag är i livet nu men jag är i alla fall på väg. Någonstans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback