Fredag

Sista dagen i Linköping. Sverige tänkte jag skriva först men det stämmer ju inte. Så nu är det dags att packa. Har börjat lite grann. Men har känslan av att jag inte kan ha med så mycket mer än så. För om jag tar med mig hela hemmet så får jag ju inte med mig det hem sen när jag väljer att komma hem igen. Så jag får väl nöja mig helt enkelt. Ska ta med mig lite svensk mat också och det vägde visst lite grann det också... Men men. Det ska gå det här. 
 
Idag har jag firat Anna. Nu är hon hela 23 år och mitt körkort firar 3 år också. Så lite grattis till mig också. Så jag har varit hos henne och fikat med mormor och farmor. Trevligt trevligt. Så jag kom nyss hem och ska nu packa klart. 
 
Imorgon ska vi ju som sagt på kryssning. Så nu är Robin och Rebecca på väg upp hit. Imorgon ska vi åka tidigt också. Hela den här veckan som skulle vara "semester" för mig så har jag gått upp innan klockan tolv varje dag. Dålig semester tycker jag. Men nu är det bara kryssningen och sen en natt hos Anki i Stockholm och sen är jag tillbaka på Gran Canaria. Ska bli kul att komma tillbaka ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback