Söndag

Imorgon så är jag tillbaka på Gran Canaria igen. Det ska bli skönt även fast det har varit skönt att vara hemma. 
 
Kryssningen var trevligt. Det blev massa mat och dryck, dans och karaoke. Fast det är väl någonting jag skulle njuta lite bättre av när jag blir äldre och har råd med det jag vill. Äta i riktiga restaurangen också. Buffe är inte så mycket för mig. Fick väldigt ont i magen. Har ioförsig fortfarande ont i magen. Något slags magknip som protesterar på mina matvanor antar jag. Ska väl försöka förbättra dem nu. Blev sjösjuk också. Det blir jag ju nästan aldrig. Men den här gången blev jag det även fast det knappt blåste särskilt mycket. Jag är väl obalans överlag så det tar väl ut sig bäst de kan... Så söndagen var inte lika trevlig som lördagen kan man ju säga. 
 
Nu är jag hemma hos Anki och ska sova. Stephanie har varit här också och vi har käkat, suttit och snackat och kollat gamla klipp. Mycket trevligt. Känns som de gamla goa tiderna på gymnasiet igen. Det var fina tider, då behövde man inte oroa sig för mycket. 
 
Men men, nu är det väl dags att sova. God natt. Nästa gång jag skriver är jag väl på Gran canaria igen. Men jag får väl tacka för besöket här i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback