Lördag

Då har ännu en vecka snart passerat. Tiden bara flyger ju fram här.
Idag har jag jobbat i poolbaren. Det var faktiskt väldigt roligt idag. Mycket folk. Så vaktmästaren fick komma och hjälpa till i baren. Men det var rikigt kul att jobba med honom. Han borde vara där varje dag istället för den gubben som är där nu... Men de går väl inte göra så mycket åt det.
Sen när vi slutade jobbet så gick vi till en restaurang som hade svenska kanaler så jag har faktiskt sett melodifestivalen idag. Men det var världens konstigaste service där. Det tog 40 min tills vi fick maten. Så vi hade ju redan sett alla bidrag och det var bara paus underhållning och röstning kvar. Men men, vi fick ju se det i alla fall. Lite svensk tv. Så fick vi klappa oss själva på axeln för att vi gör ett enormt bra jobb jämfört med dem.
 
Jaha, nej men idag är det ju lördag och då måste man ju gå ut. Bara lite. Så nu sitter jag och väntar på att Johanna ska bli klar så ska vi gå till Nicole och Gisela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback