Måndag

Ny vecka igen. Den här veckan har dock gått väldigt lågsamt känns det som.
 
Idag har det varit väldigt långsamt på jobbet också. Satt i butiken och fick endast två leveranser och hade inte många kunder. Trist. Men idag började en ny tjej i restaurangen. Malinsarna ska ju sluta i början på mars och Desire slutar nu på fredag så han behöver ju lite nytt folk. Så Johanna ska ta Desires jobb och den här nya tjejen ska vara i restaurangen. Så då behöver vi bara en tjej till. Men bra att den här nya tjejen redan har börjat för då har vi tillräckligt med folk så att jag kan ta en dag ledigt kanske. Vi får se hur det blir med det.
 
Nu sitter jag och väntar på att min mor ska komma hem från kören och logga in på skype så får vi se om det funkar. Är rädd för att internetet kommer att gå allt för långsamt. Men man kan ju alltid försöka.
Så nu ska jag nog gå till affären och köpa mjölk så jag kan göra pannkakor. Någon sa något om någon pannkaksdag idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback