Lördag

Hej hopp!
Nu har min far varit här i en vecka och redan hunnit åka hem. Han köpte internet till mig så nu är väl min skyldighet att uppdatera här lite oftare.
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dock. Idag var en stressig dag på jobbet. Det kom massor folk på en och samma gång och jag var själv i restaurangen. Tur att Eduardo var där och kunde hjälpa mig. Så jag klarade mig.
Annars så har jag städat när jag har kommit hem. Ätit klyftpotatis och bearnaise sås som pappa hade med från Sverige. Gött var det. Nu sitter jag och tittar på tv, de är "en cinderella story". Den är ju himla söt den filmen.
 
Men jaa, nu är det bara en dag kvar tills Johanna kommer hem och kan underhålla mig igen. Tur att pappa var här den här veckan annars hade jag nog haft ganska tråkigt. Men nu ska det blir skönt att ha henne tillbaka.
 
Jaha men nu ska jag väl.... hitta på nåt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback